متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خداجونی؟

خدای قشنگ و مهربونم؟
تو کل دنیا یه معلم بهم دادی که قد خودت مهربونه!
خودت میدونی چقدر دوستشون دارم
خداجونم؟ یه خواهش کنم؟
دلم میخواد همیشه مواظب دل مهربونشون باشی!
آره میدونم حواست به بنده هات هست!
ولی منم میخوام خواسته مو بگم خب!
مبادا یه وقت، لحظه ای حتی، غمی تو دل مهربونشون بشینه ها!
مبادا یه وقت، لحظه ای حتی، چشمای نازشون خیس بشه ها!
مبادا یه وقت، لحظه ای حتی، لبخند از لبای قشنگشون محو بشه ها!
 
خدای خوبم!
همیشه هواشونو داشته باش!
دلم میخواد همیشه دلشون با یادت آروم باشه!
همیشه آرامش مهمون همیشگی دل مهربونشون باشه!
 
خدای عزیزم!
معلم عزیزترازجونم و فقط و فقط به خودت میسپارم
خیلی هواشونو داشته باش
 
مرسی خداجونی


نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت23:33---17 فروردين 1394
از صمیم قلبم آرزو میکنم یه اتفاق خیلی خوب واست بیوفته...
یه اتفاقی که مدت ها منتظرش بودی
یه اتفاقی که دلت رو از ته تهش شاد کنه
یه اتفاقی که از شدت ذوق نفس رو تو سینت حبس کنه...
مثل بچه گی هات که با یه هدیه تو مدرسه ذوق میکردی...
از خدا میخوام دلت شاد باشه
آرزو میکنم هیچ وقت انسانیت رو فراموش نکنی...
خدایا رزق و روزی وسیع رو بهت  عنایت کنه...
خدایا....دل دوستم را هم مثل بهار سبز کن 
الهی هزار سال با سلامتی خنده روی لبات باشه 
الهی نفسهات همیشه گرم باشه
الهی سفره دلت آکنده از امید باشه
الهی هر روزت بهتر و شادتر از دیروزت باشه
الهی این دعاهایی که از صمیم قلبم کردم همش واست مستجاب بشه...
آمين يا رب العالمين❤

سلام ممنون بابت دعاي خيلي قشنگت
پاسخ: سلام عزیزدلم. خیلی خیلی متشکرم بابت دعای قشنگتر شما عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 فروردين 1394برچسب:, ] [ 22:53 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب